reklama

Na obranu Patrika Tkáča

Kauza divadelného predstavenia v ktorom účinkuje Zuzana Fialová a v ktorom sa divadelná postava vyhráža predstaviteľom finančných skupín a ich rodinám zabitím nie je žiadna šedá zóna podla mňa. Je to čierno-biele. Divadelná hra je zlo. Zlo, ktoré treba odhaliť a pomenovať. Žiadne vyhovorky na umelecké stvárnenie doby. Zlo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Chvíľku som čakal, kto všetko sa ozve. Na facebooku čítam každý deň desiatky múdrostí, ktoré ľudia oduševnene zdieľajú a lajkujú. Voľne parafrázované je jednou z nich aj konštatovanie, že zostať ticho, keď vidíme zlo, len preto, že sa nás to momentálne netýka je cesta do pekla. Očakával som oveľa viac hluku, o činoch radšej ani nehovorím, ale veľa toho teda nebolo.

Keď sme vo volebnej kampani 99%-občiansky hlas pred dvomi rokmi hovorili o vyvolencoch, ktorí korumpujú a ničia túto krajinu, zámerne sme nehovorili o finančnych skupinách. Patrik Tkáč má totiž pravdu, v podstate sú na Slovensku len 3 či 4 a tak ide v prípade divadelnej hry o priamy utok nie na jav v spoločnosti, ako sme sa ho snažili identifikovat a napadnút my, ale na konkrétnych ľudí a hlavne na ich rodiny, vytváranie a podnecovanie k nenávisti a likvidácii konkrétnych ľudí a to je skutočne čisté zlo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slovensko sa určite ráta ku kresťanským krajinám, tak by som bol od ľudí očakával "ty do mňa kameňom, ja do teba chlebom" a v horšom prípade to židovské "oko za oko, zub za zub", ale toto? Nie, je mi ľúto, toto nie. Toto ide oveľa ďalej. Toto sa nedá ignorovať, nedá sa to zahovárať, skrývať za umenie a už vôbec nie obranovať. Je to hnus. Možno populárny hnus, ale hnus tak či tak.

Zaujímavé je, že som nezaregistroval žiadnu divadelnú hru predmetného autora, režiséra, alebo herečky o potrebe vyvraždovať rómov, maďarov, židov, homosexuálov, handicapovaných, malých, tučných, škaredých, východniarov, paštikárov, zlých šoférov a dobré ku*vy. Asi si autor, režisér a herečka mysleli, že by to mohol byť sakra prúser.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak sa teda zamýšľam či to náhodou s tými finančnými skupinami nebola len taká tá - "populárna voľba".

Ivan Weiss

Ivan Weiss

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vzdelanie: Právnická fakulta UK, Bratislava a YALE University, USA.Profesné zameranie: Tvorba a plánovanie makrostratégií v energetike, výrobe, medzinárodných arbitrážach a enviropodnikaní v zahraničí.Člen Európskeho hospodárskeho senátu. Vo voľbách som kandidoval za 99%. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu